بهتربودن در نتایج جستجو خریداران اکثری را به استقبال از وب سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد تمام بازدیدکنندگان شما

شنبه 28 بهمن 1396
17:36
erfsd

این محتوای توسط وبسایت طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

مطلب پیج اصلی و ممانعت از محتوای کپی


متن صفحه اول سایت شما بسیار پر اهمیت میباشد . این محتوای صفحه اصلی ترین متا تگی است که داخل سایت شما ایندکس میشود. هرچه قدر تکست home page پایگاه قدرتمند باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید نمود . سعی کنید محتوای پیج اصلی پایگاه خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین تکست پیج اصلی سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست home page تارنما از مهمترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای عنوان نوشته خود . در مطالب خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این مقاله بدست مرکز طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

استفاده از template وب سایت به گونه استاندارد پارت اول

این محتوای به دست وبسایت طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

کدنویسی تمپلیت سایت به گونه بهینه بخش اول

یکی از مهم ترین قسمت های ساخت تارنمای مبحث ساخت تمپلیت میباشد . بسیاری از مالکان کسب و کارهای اینترنتی فکر میکنند تم وب سایت تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت شود که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، اکثرا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در ایجاد template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن قالب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این متن قصد داریم شما را با اساسی ترین نکات برای ایجاد قالب یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی سایت ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید کرد بی تردید ایجاد قالب است ، تم پایگاه شما تاثیر خوبی نیز در میزان سئو تارنمای خواهد داشت به همین خاطر از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه بسیاری از مدیران پایگاه ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین دلیل در بسیاری از موارد شاهد طراحی تارنمای هایی هستیم که از نظر تم اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری قالب هیچ اشکالی ندارد بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک تم را نباید فراموش کرد .

این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این محتوای بدست پایگاه طراحی سایت اراک تولید گردیده است.

ایجاد تم سایت به شکل مناسب قسمت دو

ساخت تم Responsive
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ایجاد قالب مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای html و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از برترین روش های ساخت template استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها است و تمپلیتی که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت لود مناسبی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در template نیز برای صاحبان وب سایت بسیار راحت خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه شیوه نامه های آبشاری میتواندtemplate مد نظر شما را با سرعت بارگذاری مناسب آماده کند.

استفاده نکردن از ادوب فلش در template

یکی از مسئله های اصلی در دلایل به کارگیری نکردن فلش سنگین بودن حجم فلش میباشد. هنگامی که حجم سایت شما بالا برود قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو سایت شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر بازدیدکنندگان از فایل های flash ، تبلیغات میباشد.

این محتوای بدست وب سایت طراحی سایت آماده گردیده است.


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سعید مو خود را در کلینیک بکارت بهتر است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]