با جواهراتگوناگون شهر ترکمن متوجه شوید

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:47
erfsd

تاثیر سادگی وب سایت در فروش آنلاین قسمت 2
این مقاله بدست وبسایت طراحی وب سایت ارزان تهیه گردیده است.

دسته بندی های کامل و صحیح
اگر در پایگاه خود از دسته بندی های موضوعی مناسب استفاده نکنید ، هیچ کاربری نمیتواند به سادگی کالا یا خدمات مورد نظر خود را در وب سایت شما بیابد. به عنوان مثال تصور نمایید که شما دارای یک سایت برای فروش موبایل هستید ، کابرپسندی در این مثال یعنی اینکه دسته بندی های شما بر اساس برند ( مثلا سونی ، سامسونگ و ... ) در اختیار کاربر قرار بگیرد ، سپس هر برند زیر منوهای متفاوتی داشته باشد که بر اساس سری های مختلف تولید شده توسط این برند میباشد مثلا برند سامسونگ میتواند دارای زیر منویی مانند گلکسی باشد که خود گلکسی دارای زیر منوهایی مانند سری اس و سری نوت باشد و الی آخر ...

قرار دادن نقشه سایت
قرار دادن نقشه وب سایت در اختیار بازدیدکنندگان در افزایش کارایی پایگاه شما بسیار موثر است. جدا از این مسئله که قرار دادن نقشه وب سایت در اختیار کاربران باعث میشود کاربر با شمای کلی وب سایت شما آشنا شود.


این مطلب به دست پایگاه سئو و طراحی ست اداری آماده شده است.

اثر سادگی وب سایت در بازاریابی آنلاین پارت اول
اثر یوزر فرندلی بودن وب سایت در فروش آنلاین پارت 1

بازاریابی اینترنتی موفق مستلزم داشتن طراحی سایت مناسب برای موتورهای جستجو و همچنین کاربرپسندی برای کاربران است. در واقع وب سایت شما بستر لازم برای داشتن فروش موفق را فراهم مینماید . بسیاری از مدیران فکر میکنند با رعایت قواعد بازاریابی آنلاین به صورت صد در صد ، میتوانند به اهداف خود دستیابند درحالی که اینترنت مارکتینگ به تنهایی هرگز قادر به افزایش فروش شما نیست . بازاریابی درست و اصولی میتواند کاربران را به پایگاه شما بیاورد اما این مسئله به معنی فروش بیشتر شما نخواهد بود ، برای بالابردن فروش از طریق بازاریابی اینترنتی به دو مسئله مهم و اساسی احتیاج دارید ، ابتدا داشتن یک وب سایت یوزر فرندلی که توانایی تبدیل بازدیدکننده به مشتری را داشته باشد ، دوم بازاریابی آنلاین صحیح و اصولی

اولین نکته با اهمیت و تاثیرگذار در مسئله بازاریابی اینترنتی ، کاربرپسندی سایت ، دیزاین سایت به صورت ساده و با پیچیدگی کم میباشد. این سادگی و عدم پیچیده بودن سایت هیچ تداخلی با زیبایی ظاهری سایت نداشته و منظور از سادگی ، وجود نظم و ترتیب در سایت شما میباشد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

روش های تشکیل محتوای جدید پارت سوم

تهیه موبایل و عکاسی زنده
با یک دوربین ساده به راحتی می توانید مطلب منحصر فردی برای تارنمای خود تولید کنید مثلا اگر در زمینه آرایشگری و گریم کار می کنید می توانید از مدل های مختلف با کسب اجازه عکس گرفته و در وب سایت خود منتشر کنید ، این دوربین را باید همه جا با خود همراه داشته باشید و تصاویر مختلفی در روز تهیه کنید. همچنین استفاده از عکس های خودتان باعث میشود طراحی سایت ارزان تری داشته باشید زیرا استفاده کردن از عکس های خود علاوه بر اینکه به به بهینه سازی سایت کمک فراوانی میکند ، باعث میشود هزینه طراحی نیز کاهش پیدا نماید زیرا دیگر نیازی به طراحی تصاویر اختصاصی نخواهید داشت.

تهیه کتابچه الکترونیکی
میتوانید با تولید یک کتاب پی دی اف قدرتمند ، مخاطبان زیادی را به سایت خود سرازیر نمایید زیرا کاربران همواره به دنبال کسب اطلاعات جدید میباشند . اگر توانایی تولید یک کتاب جدید را ندارید می توانید با مطالعه چند کتاب خلاصه ای از آن ها تهیه کنید و به صورت یک کتابچه pde در بیاورید ، به یاد داشته باشید که ذکر منبع اصلی این کتاب ها کاربران را به پایگاه شما بسیار خوشبین میکند .

ساخت محتوای کوتاه اما مفید
گوگل به تازگی اعلام کرده است که مطالب کم حتی کمتر از 300 کلمه هم می تواند در رتبه بندی یک وب سایت موثر باشد، شما با یک مقاله کوتاه می توانید به گوگل خود را اثبات کنید، فقط کافیست که از لغات و جملاتی استفاده کنید که گوگل متوجه شود که مقاله شما مرتبط با پایگاه شما و کلمات کلیدی باشد.

منبع : روش های ایجاد محتوای جدید


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سعید مو خود را در کلینیک بکارت بهتر است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]