بهترین زمان برای تور مالزی چه زمانی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
12:42
erfsd

تور ارزان مالزی تمیزی در سرزمین مالزی امری حائز اهمیت ست که مرکز بهداشت دنیا این مریضی ها را در کشور مالزی گزارش کرده می باشد: بیماری هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای نگهداری بهداشت در کشور مالزی باید به نکات زیر توجه نمود.

رعایت بهداشت در مالزی امری ضروری ست که سازمان بهداشت جهانی این بیماریها را در مالزی گزارش نموده است:

هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز (بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز)/ سل/ تب تیفوئید/ تب دنگی

بنابراین برای حفظ سلامت در مالزی باید به موارد زیر توجه کرد.

1- توصیه می گرد در صورت سفر به این کشور از تسهیلات مربوط به بیمه مسافر استفاده نمائید. البته باید گفت بیمه های موجود تنها برای موارد پیش بینی نشده بوده و نمی توان از تسهیلات آن برای درمان بیماری های خاص استفاده کرد.

2- لازم است قبل از سفر به این کشور کنترل نمائید واکسن های چهارگانه (کزاز، دیفتری، فلج اطفال و سرخک) خصوصا اطفال را در تاریخ مقرر زده باشید. همچنین بهتر است قبل از مسافرت خود را در برابر بیماری های تب زرد، تب تیفوئید و هپاتیت نوع A و B واکسینه نمائید.

3- با توجه به وجود بیماری های مسری نظیر هپاتیت B و ایدز، لازم است ضمن رعایت نکات بهداشتی، از هرگونه ارتباطات غیر مطمئن خودداری کنید.

4- سعی نمائید در تهیه خوراک و آب مناسب (ترجیحا آب معدنی) دقت نمائید.

5- تب دنگي که در اثر گزيدن پشه اي به همين نام ناشی مي گردد ، داراي علائمي چون سردرد ، کمر درد و پشت درد ، تب شديد ، تهوع و خارش و جوش در قسمت هاي مختلف بدن مي باشد . پشه دنگي عموما در ساعات اوليه صبح و يا ساعات پاياني روز اقدام به گزيدن نموده و مراکز اصلي فعاليت آن کوالالامپور، ايالت هاي پنانگ و سلانگور است .

6- جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدول مربوط به بیماری های موجود در این کشور می توانید به سایت بهداشت جهانی:


شرایط سفر و اطلاعات سودمند

1- وضعیت راه ها و جاده ها در این کشور مناسب بوده و امکانات حمل و نقل به نحو مطلوب موجود است.

2- شهرها به لحاظ ترافیکی با مشکلاتی روبرو هستند؛ لذا در صورت رانندگی در این کشور و بروز حادثه تصادف، توصیه می گردد از حرکت دادن وسیله نقلیه خودداری کنید و تا آمدن پلیس و تهیه گزارش، صحنه تصادف را ترک نکنید.

3- در بدو ورود به این کشور چنانچه در کوالالامپور اقامت نمودید، سعی کنید در اولین زمان ممکن آدرس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران را که به همین منظور در اختیار شما قرار گرفته است، پیدا کنید تا در صورت وقوع حادثه و یا نیاز به مراجعه، دچار مشکل نشوید.

4- چنانچه در این کشور دچار حوادثی مثل سرقت پول یا مدارک مسافرتی شدید، لازم است قبل از هر کار موضوع را به اطلاع پلیس محل برسانید و گزارش پلیس را در این رابطه دریافت نمائید. بدیهی است گزارش رسمی پلیس، به شما امکان خواهد داد موضوع را در نهاد های مربوطه به نحو موثرتری پیگیری نمائید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور مالزی مراجعه کنید .


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سعید مو خود را در کلینیک بکارت بهتر است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]